Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Давид Шкорић - Осмех који ми је значио


Unknown 11:00:00 0


Осмех који ми је значио


О
смех који ми је значио је био осмех моје баке која је умрла пре годину дана.
Моја бака је мени много значила у животу. Била је најдружељубивија, најдуховитија, најбоља певачица, могао бих тако сатима да пишем о њој. Кад год ми је дан био црн или кад сам био тужан, она би била ту и тешила би ме својим прелепим речима и осмехом пуним љубави.  Волела је живот и све људе око себе. Када је моја мама била трудна са мном, моја бака је желела да будем девојчица, а кад сам се родио рекла је како никад није мислила да је могуће да се дечак толико воли. Сваки пут када бих је погледао, на њеном лицу би био осмех, осим у неколико њених задњих тренутака који су били најгори тренуци мога живота. Две недеље пре смрти мало се повратила и причала је са нама. Звала ме је својом срећом и лепотом, то су јој били задњи осмеси пуни љубави.
Колико год то било тужно и жалосно, живот мора да се настави. Покушавам да се сећам само најлепших и најбољих тренутака са мојом прелепом баком коју никад нећу заборавити јер ће она увек бити ту у нашим срцима и нашем сећању, увек осећам као да је ту са нама.
Данас ми је најзначајнији осмех моје маме. Њен осмех ме чини срећним и пружа ми осећај да је живот најлепша ствар која може да се деси чак и када неке ствари нису баш најбоље.


За Табла Фест 15

Давид Шкорић, 8. разред, Француска школа у Београду, Ecole francaise de Belgrade, Serbie

Ментор: Оливера Потић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост