Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Андрија Богдановић - Математика


Unknown 15:08:00 0


Маја Радоман Цветићанин, радионица писања „Српски лако“, Алексинац



Математика

Већ неколико дана
велику муку мучим,
имам писмени из математике
и морам да учим.

Забрањени су ми цртани филмови, игрице
и да се уз компјутер целу ноћ дрема.
Сада су важни таблица множења и дељења,
разломци, кружница и Питагорина теорема.

Није ништа страшно, теши ме тата
математика је много лака
само вежбај по цео дан
и постаћеш математички тата-мата.

Није ми нимало задатак лак,
јер морам да будем најбољи ђак
да се мама важна прави
и своје снове мноме оствари.

Она за мене има планове велике
решила је да постанем првак из математике!
По цео дан тихо уздише
бира факултет на који ће да ме упише.

Док она тако планове прави,
све јој се Оксфорд мота по глави,
а Како си урадио, пита ме тата,
Било је лако, петица к`о врата.

Али је срећа краткога века
нисам ни слутио шта ме чека
шта ли ће рећи мама и њена амбиција
кад двојком буде оцењена математичка акција!

Још у собу нисам ни ушао,
а мама скаче и одмах пита:
Шта је било, како си урадио
Да ли може да се честита?

Ни сам не знам шта да кажем
али не смем ни да слажем.
Боље да кажем истину праву
да ми се не би обила о главу.

Добио сам двојку и баш ми је жао
што сам вас све разочарао.

Мама пали цигарету и главом клима,
најежила се к`о хладна зима.
Због двојке моје боли је глава
нит` једе, нит` спава.

Мери притисак и уздише,
нема шта, лоше ми се пише.

Тата не зна на чију ће страну,
али не сме да наљути маму.
па опет каже – математика је лака,
али је и двојка оцена за ђака!

Не могу д агледам мирне душе,
како се њихови снови руше.
Тмурно ми лице к`о небо пред кишу,
на који ли ће занат сад да ме упишу?!


Андрија Богдановић, V разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост