Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Немања Савић - Школа чаробњака


Unknown 17:31:00 0


Мирјана Шошкић, ОШ „Владислав Рибникар“ Београд

Школа чаробњака

Једног дана кад сам ишао у школу, упао сам у једну велику рупу и одједном сам се нашао испред своје школе. Имао сам чудан осећај да нешто није у реду. Када сам ушао унутра, видео сам да је чувар на улазу био витез који је у рукама држао штит и мач. Видео сам и своје другаре који су се претворили у фигуре од сламе. Разредна је постала добра вила и носила је магични штапић.

Питао сам разредну шта се догодило, а она ми је рекла да одем у кабинет за биологију и да тамо направим чудесну супстанцу која ће ме вратити у стварни свет.

Кад сам отишао у кабинет, у једној фотељи је седео мајмун и дремао наслоњен на сто. Направио сам ту чудесну супстанцу од длаке мајмуна. Кад сам то попио, одједном сам се пробудио и тада сам схватио да је то био само сан.

Погледао сам на сат и видео да је осам сати и да ћу сигурно закаснити на први час, па сам се обукао и пожурио у школу.


Немања Савић V-4 (учитељица Тамара Митровић, разредна Радосава Илић)


Прва награда - лепота приповедања на Првом књижевном конкурсу "Цигански кревет"

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост