Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Петра Пејчић - Кад сам те први пут срела


D.M.Drama 12:48:00 0


Кад сам те први пут срела
уопште ме примећивао ниси.
Зујала сам око тебе као пчела.
У мом срцу број један био си.

Јер, има нешто у твом гласу
тако милом и благом,
Дивим се твом лицу и стасу.
Хајде, назови ме својом драгом!

Бићеш принц у моме двору,
заједно са тобом делићу престо.
Супротставићеш се сваком људском створу
и мене ставити на прво место.

Али ти ни руку да ми пружиш,
иако ти песме пишем.
Са мном хоћеш само да се дружиш,
а ја желим нешто више.

Ја сад једрим попут ветра,
јер нисам придобила твоју пажњу сву.
Требаће ти некад оваква Петра,
али она тада неће бити ту.

Петра Пејчић, VIII1
ОШ “Ћеле кула“ Ниш
(Трећа награда на конкурсу Дани Душка Трифуновића)

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост