Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Софија Поледица - Моја омиљена животиња


Tabla 14:00:00 0


Јелена Вемић, ОШ „Филип Филиповић“ Чачак





Моја омиљена животиња


Моја омиљена животиња је коњ. Први сусрет са коњем био је прошле године у Аранђеловцу. Тамо су ме одвели сестра Јована и Урош, који је тренер јахања. Када смо стигли, видела сам одраслог понија по имену Кики и јахала сам га.

Био је много леп. Имао је  шарену, црно, бело, браон длаку и гриву. Он је исте висине као и ја. Воли децу. Миран је и допушта да га јашемо. Хранила сам га јабуком и јахала пола сата, а мој брат Вук се љутио због тога.

Мени је дружење са Кикијем много лепо. Јахање ме опушта и много волим да јашем.


Софија Поледица, II-3

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост