Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Матеја Гајић - Чудесна справа


Tabla 11:00:00 0


Зорица Перић, ОШ „Дража Марковић Рођа“ Смољинац





Чудесна справа


Често сам размишљао шта би било кад бих имао неку чудесну справу која може да лети. Одувек сам маштао о томе да сам  летим и обилазим разне континенте.

Волео бих да одем у будућност и завирим у неки непознати свет. Радио бих само оне ствари које ме чине срећним. Волео бих да ме та справа одведе у неку лепу будућност где су сви срећни и весели. Често  на телевизији чујемо како има гладних и болесних. Волео бих да се то промени. Обилазио бих те људе и свима помагао. Болесне бих излечио, гладне нахранио, а сиромашне обогатио. Летео бих на  чудесној справи и oбилазио целу планету. Испуштао бих ракете које само шире љубав, а не рат. Сва деца на планети би онда имала срећно и безбрижно детињство. Помоћу те чудесне справе могао бих да утичем на догађаје у будућности и да сви живе срећно - као у бајци. Најпре бих учинио да нестане све оружје са овога светa. Сви би живели у истим кућама са својим породицама. Све моје неостварене жеље би постале стварне.

Кад бих имао чудесну справу, био бих најсрећнији на свету.



Матеја Гајић, шести разред 


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост