Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Лара Шијак - Ја сам стаклена девојчица


Tabla 14:00:00 0


Ирена Бијелић, ОШ „23. октобар“ Сремски Карловци



Ја сам стаклена девојчица


Ја сам девојчица од стакла. Име ми је Стаклена Маја. Очи су ми као море, а коса од стакла. Једног дана ме је чаробњак из рудаче послао код једног дечака.
Моја мисија је била да помогнем дечаку да постане стаклар. Када сам дошла на свет дечак ме је упознао и увек је слушао моје савете и никада ме није срушио. Од тога дана дечак је постао прави стаклар и ја му више нисам била потребна. А онда сам отишла код другог детета које је желело да буде стаклар.
Зато на свету има пуно чаша, тањира, прозора и стаклених фигура. Пазите да их не разбијете!

Лара Шијак, II-3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост