Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Анђела Шипетић - И ја имам своју ружу


Tabla 12:00:00 0

Јелена Ивановић, ОШ „Горачићи“ Горачићи

 

И ја имам своју ружу


Свако има свој омиљен цвет. Мени је омиљена ружа.

Она је наранџасто-жуте боје. Моја ружа има четири реда латица и због тога је мени посебна. Сваки дан када дођем из школе прво узмем канту за заливање и залијем своју ружу. Њено трње је веома мало да се једва види. Када сам у њеном присуству осећам се поносно, јер нико у селу нема такву ружу. Она је веома ниска, а стабљике су јој дебље. Сваки дан се правим да разговарам са њом, јер њене семенке личе на очи па помислим да је оживела. Моји кућни љубимци када се играју обично газе по мојој омиљеној ружи, па сам помислила зашто не бих направила малу оградицу око руже јер ће тако бити заштићенија. Тако сам и урадила, и од тог дана чинило ми се да је ружа била срећнија.

Волим своју ружу зато што у њој видим најбољег пријатеља.



Анђела Шипетић, IV р.

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост