Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Анастасија Голубовић - Догађај који ћу памтити


Unknown 12:00:00 0

Наташа Богдановић, ОШ „Ј.Ј.Змај“ Алексиначки Рудник, Бобовиште



Догађај који ћу памтити

У
 мом животу постоји много лепих тренутака, али ћу вам издвојити један који је у мени пробудио лептирића који преноси љубав.
Кренули смо на рекреативну наставу. Била сам тужна јер ћу неко време бити одвојена од својих родитеља, а у исто време срећна јер ћу доживети и видети нешто ново.
По изласку из аутобуса сам угледала једног врло симпатичног дечка. Његов поглед је избрисао сву тугу из мог срца и уместо ње изазвао лепа осећања.
Ушли смо у хотел у сместили се у собе. Легла сам на кревет и непрестано мислила о њему. Нека чудна осећања су ме преплавила. Питала сам се шта је, а онда схватила  да је то моја прва симпатија. Пожелела сам да све испричам другарицама, али сам се плашила да ће му рећи. Размишљајући о њему, нисам могла дуго да заспим.
Ујутру, чим сам се пробудила, решила сам све да испричам свом другу Илији.
На крају дана, он ме је и упознао са Ђорђем. Убрзо након упознавања, Ђорђе ме је замолио за плес. Била је то најлепша ноћ у мом животу. Свако следеће вече смо плесали као у „Пепељузи“.
Желела бих да лептирић који преноси љубав заувек остане у мени и никада да не одлети.
  

 Анастасија Голубовић, 4. разред

   

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост