Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » » Маша Керановић - Неваљали миш


Tabla 14:00:00 0


Слађана Толанов, ОШ „Јован Јовановић Змај“ Змајево






Неваљали миш


Било је лето. Вратила сам се из школе, изашла из куће, узела шољу и почела да перем кајсије. Замислите, појурио ме је миш!

Док сам прала јагоде видела сам га како вири. Почела сам да бежим. Из чиније су ми испале трешње. Обула сам рукавице, на главу ставила патику и полако кренула из куће. Када сам ушла узела сам папучу и вијала миша варјачом. Нисам могла да га ударим јер је пацкалица била мала.

Опет сам ушла у двориште, зажмурила сам и угледала  мачку. Сетила сам се! Мачке једу мишеве. Када сам увела пса у кућу миша више није било. Извела сам козу из куће. Пао је мрак! Отишла сам да спавам. Преспавала сам лепо цео дан. Пробудила сам се! Сунце је излазило из земље и замрачило целу природу.

Миш је опет вирио у рупу. На реп сам му ставила машну и ставила га у кутију. Бацила сам тај кавез у канту за смеће. Мачка је јурила пса, а он је цвркутао на грани.

Ушла сам у кућу. У дворишту сам угледала јато коза.  Била сам сита. Узела сам кокошку. Лепо сам испекла препелицу и слатко се најела јаја и сланине. Баш сам била гладна!

А миш? Миш вири из базена и шета по таласима.




Маша Керановић, III-1

Трећа награда на 30. међународном фестивалу хумора за децу, ЦЗК Лазаревац


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост