Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Да сам мали као биберово зрно...


Unknown 19:55:00 0


Славка Аврамовић, ОШ „Свети Сава“ Младеновац

Понекад би било лепо када би могли бити малени као бибер. Само на тренутак!
Доживели би много лепих доживљаја које би памтили дуго, дуго....(Нина)

(овако су размишљали ученици 2/3)

.....могао бих да пливам у чаши, ...да спавам у маминиј кутији за накит, ...помешали би ме са бибером у кеси, ....да голицам неког, а да ме не примети... (Алекса)

....растао бих у свету џинова, ....плашио бих се миша, јер би и он био већи од мене....
(Леон)
....упознао бих мрава Рашу који би ми показао своје насеље и околину...
(Петар)

....играо бих  са мравима фудбал и био њихова лопта, ...шољица за кафу би била мој базен, а кашичица тобоган, ...а у јесен би на листу летео далеко, далеко....
 (Душан)                               

...ушуњао бих се у мишју рупу и играо бих са њима игрице... (Михајло)

...могла бих да се закачим за мамин привезак и сакријем у њену торбу...
(Јулијана)

...сакрила бих се у мамин џеп или новчаник, ...могла бих да скакућем у тањиру...
(Нина)

...могао бих да се сакријем у теглу за шећер... да гњавим сестре, а да ме оне не виде, ...да јашем мраве, ...да уђем у кавез код папагаја, а да ме он не кљуцне...
(Андрија)

...морала бих да купим мини-школску клупу, ...ушла бих у патику мог друга Карића и жуљала бих га, ...а он не би знао шта га жуља...
(Кристина)

...ушао бих у кућицу веверице и јео лешнике, ...сакрио бих се у висећи део у кухињи да поједем чоколаде које мама тамо остави...    
(Лазар)

...обављала бих све оно што нико не би могао...
(Сара)

...Да сам се родио као биберово зрно у почетку бих се осећао необично и чудно када бих видео да су моји другови већи од мене и како брзо расту... Морао бих да се навикнем на то да сам мали. Трудио бих се да се играм са њима и да помажем другима када треба. Тако би и они мене прихватили такав какав јесам!   
(Урош)

....Радила бих добра дела, па бих била велика... Није важна висина! Важно је племенито срце, јер доброта и  дељење са другима је најважније!
(Кристина)

Заједнички рад ученика  II-3, ОШ „Свети Сава Младеновац

Похваљен рад на МЕДИЈАНА  фестивалу дечијег стваралаштва и стваралаштва за децу, за узраст од 1. до 4. разреда


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост