Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Уна Стјепановић - Пријатељ ми је зато што


Tabla 12:00:00 0




Пријатељ ми је зато што


Пријатељ, реч која значи много,
пријатељство, правило за поштовање строго.
Пријатељ се стиче једном у животу,
то је оно кад у особи пронађеш доброту.

Он уме да слуша, уме да насмеје,
ту је и кад киша пада, и кад сунце греје.
Са њим сваки проблем решење има,
савете ми даје, али их и прима.

Заједно смо расли, и учили прва слова,
заједно се играли и склапали пријатељства нова.
Са њим делим своје успехе и тајне,
са њим славим рођендане прелепе и бајне.

Када сам поред њега и школа ми прија,
са њим идем на базене када сунце сија.
Сваки тренутак са њим ми је важан,
поред тога што је добар, веома је снажан.

Искрен, веран, одан, једноставно прави,
дан нашег познанаства увек се прослави.
О њему ја имам само речи хвале,
зато "Хвала" пријатељу за све ствари велике и мале.




За Табла Фест 18


Уна Стјепановић, III/1, ОШ "Стефан Немања" Ниш

Марина Цветковић, проф.раз.наст.

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост