Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Нада Липић - Нешто другачија басна: Лав и миш


Tabla 15:00:00 0

Жељка Марковић, ОШ "Вук Караџић" Мемић Брдо - Теслић, Република Српска, БиХ



Нешто другачија басна: Лав и миш


Док сам спавала преко мене је претрчао миш. Пробудила сам се, ухватила сам миша и хтјела га појести. Миш зацвили и замоли ме да га пустим. Насмијала сам се мишу јер је рекао да ће ми се одужити.

 

После неког времена нашла сам се у невољи. Ловци су ме ухватили у замку уз помоћ мреже.

 

Миш је чуо моје рикање, дође, прегризе мрежу и ослободи ме.



Тада сам схватила да и слаби могу помоћи јакима. Више се никада нећу смијати слабијима.


Нада Липић, II разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост