Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Јулијана Илић - Како замишљам чика Јову Змаја


Unknown 12:00:00 0

Славка Аврамовић, ОШ "Свети Сава" Младеновац

 
Како замишљам чика Јову Змаја


Јован Јовановић је прави Змај
који није летео у висине.
Он је у дечјим душама и срцима
песмама својим стварао милине.

"Ризница" његових песама
за сву децу право је царство!
Читајући сваку од њих,
за мене је право богатство!

Његово име и лик
красе једну поштанску марку.
Од његових песама и дела,
направила бих Велику Змајеву Барку!

Његово име носе многе школе.
Ако се можда питате: "Зашто?"
Сва деца, па и одрасли његове стихове,
највише на свету воле!

Неке од збирки својих песама
посветио је својој вољеној деци и жени,
а ја док читам песму о малој Јуци
све мислим: "Ово је посветио баш мени"!

Када је мама као ја била мала,
на ТВ-у је емисију НЕВЕН гледала!
 Ја сада радо читам НЕВЕН и НЕВЕН МАЛИ
И много желим да моја песма буде на некој њиховој страни!


Јулијана Илић, III-3

Песма је објављена у зборнику радова 28. Невеновог фестивала деце песника "Лепо је волети"


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост