Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Петра Анабуси - Ја сам стаклена девојчица


Tabla 11:00:00 0


Ирена Бијелић, ОШ „23. октобар“ Сремски Карловци


 

Ја сам стаклена девојчица


Имам дугу жуту косу плаве очи и светао тен. Нос ми је као малени облак а зуби бисерни. Хаљина ми је плава као морске дубине. Стојим са исправљеним  леђима и раширеним рукама.
Створена сам  да бих помагала мојој другарици Пипи Дугој Чарапи да смисли нове идеје. Она има косу боје шаргарепе, нос као кромпир, наранџасто-зелену хаљину дугачке чарапе, црне ципеле и чврсто завезане плетенице. Стојала сам јој код ноћне лампе  и свако вече пред спавање договарале смо се шта ћемо наредног дана радити.
Она је била немирна, али никада ме није разбила. Обећала је да кад буде имала децу да ће ме, ако будем читава, дати најстаријем од њих.


Петра Анабуси, II-3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост