Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Александар Џакула - Осмех који ми значи


Unknown 11:00:00 0


Осмех који ми значи


О
смех је јако битан у животу. Неке особе га лако показују, а неке мало теже. Данас ћу вам причати о осмесима који ми значе.
Постоје различите врсте осмеха. Као на пример лажни осмеси које користе особе које хоће да скрену пажњу људима, неки га сматрају смешним, а неки врло иритантним.
Други осмех који ћу вам поменути јесте осмех који ја зовем „смешни осмех“ или осмех који је изазван нечим што једноставно „тера“ на смех, који се изазива голицањем, смешним вицевима или прављењем глупости. Неки људи таквим смехом изазивају друге људе да се смеју, што „под пуним ефектом“ доводи до „хаоса“.
И коначно, трећи осмех, који је мој омиљени, јесте онај који долази из дубине душе, такав осмех се може препознати код заљубљених особа, код неких веома срећних особа које су поносне на неке људе, на пример на своју децу после неког њиховог успеха: нпр. добијање неких важних диплома или велики успех у послу или било шта што изазива велику срећу.
Тако, неки осмех који долази са лица неких људи, а који је мени упућен, веома ми значи.


За Табла Фест

Александар Џакула, 8. разред, Француска школа у Београду, Ecole francaise de Belgrade, Serbie
Ментор: Оливера Потић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост