Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба


Tabla 08:00:00 0




БОЖИЋ


Бадњак данас гори,
јер се данас роди Ти.
Срећна је свака кућа
у којој си Господе Ти.

За љубав, здравље и срећу ја те молим,
за мене и ближње моје.
Знам да си свемоћан Ти,
зато ти се молимо сви.

Свемоћан си, Господе Боже,
био си увек уз мене Ти,
радосно данас чесницу ломим
за здравље и срећу свих.

Од малена ме научише вери,
научише да постојиш Ти.
Господе Боже, хвала што се роди Ти
и вечни живот подари ми.

Научићу и ја децу своју
да славе тебе, Боже.
Да бадњак гори у њиховој кући
и Српство чува празнујући.

Бадњак данас гори,
у свакој искри си Ти,
срећна је свака кућа
у којој си, Господе, Ти!!!



Илија Лукић, VIII разред, ОШ Академик Радомир Лукић’’ Милошевац

Ментор: Милена Станковић

Треће место на Другом Таблином конкурсу за најлепшу божићну песму у старијој категорији

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост