Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Адна Мусић - Мој љубимац


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Мој љубимац


Одувијек ми је била жеља да имам пса и напокон сам га добила. Сестра и ја смо се отимале тко ће га мазити. Он је пекинезер, назвали смо га Руни јер је био буцмасто мало штене. Док је био мали имали смо много проблема са њим. Највише је волио да се игра са обућом. Био је прави ђаволак. Мама га увијек грди када јој почупа цвијеће.

Он је мало разиграно пашче јер се увијек мази и умиљава се. Он је моја умиљата беба, мој најбољи пријатељ.

Можда још немам довољно година и искуства, али сам закључила да је пас најбољи човјеков пријатељ и сигурна сам да ко не воли животиње, не може да воли ни људе.




Адна Мусић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост