Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Маша Димитријевић - Розе маца


Tabla 16:00:00 0


Танкосава Милановић, ОШ „Дринка Павловић“ Куршумлија




Розе маца


Тражила сам је данима
По разним океанима,
И копнима, и морима.

Када сам стигла до розе горе,
Око које је било дубоко море,
Играла се маца са вуницом
И са најбољом другарицом птицом.

И чим стигох, птица побеже,
А маца пред мене леже.
Имала је преслатке окице,
Боје исте као љубичице.

Дуго сам је мазила и дуго пазила,
И кући одвела док једном није проговорила:
''Кад ћеш ме вратити кући?
Немој ме још даље од ње вући!''

Наљути се њена розе њушка
И розе маца поче да шушка.
Замаха својим розе репом:
Води ме кући, молим те лепо!''

Ставих је на први воз
И поздравих се са њом скроз.
Она ми махну розе шапом,
А ја њој узвратих капом.



Маша Димитријевић, 4. разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост