Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Лука Боровац - Необични снови


Tabla 08:00:00 0

Осма дечија књижевна колонија - Дољевац, 2017.



Необични снови


Свако има своје снове,
неко старе, неко чудне, неко нове.

Сањао сам једном давно
да је море страшно равно.

У сновима машта је честа,
за њу увек има места.

Неко у сновима има дворац,
а неко постане храбар борац.

Када је кренуо мој санак,
у рукама сам имао штапић танак.

Ишао сам преко ливаде од чоколаде
и ципеле квасио у барама лимунаде.

Са дрвећа брао сам бомбоне,
унаоколо имао сладоледа на тоне.

А када се Сунце лепо насмеје,
сладолед слатки почне да се греје.

Низ ливаду крене слатко млеко,
а потоци бели пут путују далеко.

Бели голубови на све стране лете
и поздрављају ме зато што сам дете.

Машем ја њима и они мени,
док се на небу жут облак пени.

Из сна ме пробуди врабац што пева,
кљуцну на прозор и поче да зева.

Кажем ја њему: Добро јутро, мили,
баш су ми лепи ови снови били!




Лука Боровац, V разред

ОШ „Стефан НемањаНиш

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост