Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Далила Синановић - Ја сам бескућник


Tabla 16:00:00 0

Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина

 

Ја сам бескућник


Ч
овјек сам као и сваки други. Али немам оно најбитније. Кров над главом. Свако јутро се пробудим на улици велеграда сам. С доста брига. Шта ћу јести? Гдје преспавати ноћ?
Исте бриге сваки дан, а другачији погледи људи. Неки гледају тужно, неки се смију, а неки ни не погледају. Од њих не тражим помоћ, јер знам да су шкрти и себични. Не дају такви ни породици, а камоли неком на улици. Изненадим се кад ми неко приђе с храном у руци. Тада сам најсретнији. Међутим, срећа не потраје дуго јер је мисли и бриге однесу. Мисли о бољем животу. Бриге за сутра. Такођер је страх  присутан. Страх да не умрем. Опасност свугдје вреба. Град је опаснији кад немаш дом. Када имаш дом, сакривен си и сигуран. Али овако страх те је да ти неко не узме и оно мало што имаш. Мислим на одјећу која је обично поцијепана.
Иако немам, ипак сам сретан и борим се за живот. Можда успијем. Вјерујем да хоћу. С времена на вријеме.



Далила Синановић, VIII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост