Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Ленка Вукојевић - Љубав и топлина моје породице


Unknown 16:00:00 0

Светлана Јевтић, ОШ „Карађорђе“ Београд

 
Љубав и топлина моје породице


С
вака породица има своје ритуале и начине дружења. Тако и моја породица Вукојевић.
Шта је љубав и топлина једне породице? То је као суза чисто осећање, сигурност која те чини срећним. Срећан си јер знаш да имаш породицу и да на њу увек можеш да се ослониш. Моју породицу тј. моје благо чине мама, уморна као и свака мама, тата помало детињаст, али успешан човек и ја, поносна сањалица која може бити веома озбиљна.
Код нас никада није тихо. Вероватно зато што сам врло гласна. Дозволите да објасним! Током радне недеље сви јуримо и журимо на посао или у школу. Нико нема времена! Ипак, на крају увек нађемо времена да се дружимо са најмилијима. А како се ми то дружимо? Понекад чекамо да из кухиње замирише храна коју, веровали или не, прави мој тата. Често се запутимо ка Ади, музеју или у Кнез Михаилову. Када је лоше време, читамо књиге занимљивих садржаја. Сви волимо заједничка путовања  у разне крајеве света са нашом широм породицом. Али, нећу да вас лажем. Нико није савршен, па ни ми. Постоје ту и свађе, али сви смо ми људи и имамо право на грешке!
А зашто онда мислим да смо другачији од осталих породица? Свака породица је посебна, али сви имају нешто заједничко, љубав и топлину.



Ленка Вукојевић, IV1

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост