Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Теодора Алексић - ХОЋУ ДА ВИДИМ ДАЛЕКУ ЗЕМЉУ


Tabla 12:00:00 0





Била сам мала када су се бака и дека преселили у Бразавил. Једног лета, са родитељима сам отишла да их посетим. Морам признати, путовање је било заиста дуго.
Преласком преко Средоземног мора, стигли смо у Египат. У Египту смо остали неколико дана. Време је било лепо и доста градова смо обишли. Било је забавно јахати камиле и пловити Нилом. Али, уживала сам и у обиласку пирамида. Посебну пажњу привукле су ми пирамиде у Гизи, као и Снефурова пирамида. Од свих градова које смо тамо обишли, највише ми се допала Александрија. Ту сам видела остатке некадашње библиотеке, александријску сфингу, светионик, а посебно ми се допала плажа Сан Стефано... Иако сам желела још да останем, морали смо даље кренути. Следећа држава на нашем путу била је Судан. Почела сам да срећем црнце забрађене марамама. Било ми је чудно, јер код нас само жене носе мараме. Али, мама ми је касније објаснила да је то због честих пешчаних олуја. Тамо ми се свидела посета Каратуму. Био је прелеп поглед ушћа Белог Нила у Плави Нил.
И у Централноафричкој републици сазнала сам нешто ново. Тамо сам упознала једну жену која се из Новог Сада још пре десетак година ту доселила. Она ми је показала како се то заправо гаји памук. Морам признати, то раније нисам знала... Сада се завршило и моје путовање – стигла сам код баке и деке у Бразавил. Ту ми је било најлепше. Не знам да ли је то због чари Бразавила, или због тога што сам поново видела неког кога много волим.
Једва чекам да поново посетим ову далеку земљу, јер су ми бака и дека обећали да ће ме следећи пут одвести на Килиманџаро. Пуно бих волела да посетим врх Ухуру највише афричке планине.


За Табла Фест 18


Теодора Алексић, VII-1, ОШ Јосиф Панчић“ Баљевац на Ибру

Ментор: Марија Алексић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост