Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Харис Халилбашић - Носач једног кишобрана


Tabla 15:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Носач једног кишобрана


Гледам како кишне капи клизе низ стакло већ помало натрухлог прозора учионице као да се такмиче која ће бити бржа. Мирис кише и звук вјетра ме вратише у прошлост и подсјетише на један кишни дан који је у мени пробудио до тада непозната осјећања. Сјећам се...

Лило је као из кабла а муње се такмичиле која ће бити јача и страшнија. Тада сам је угледао покупљену, прекрштених руку, испод храста у школском дворишту.  Само један њен поглед, поглед уплашеног ланета, је био довољан да се заљубим. Одједном сам добио неку храброст и понудио јој склониште под мојим кишобраном. Низ лице су јој слијевале сузе мијешајући се са кишом. Прихватила је моју понуду кренувши са мном низ улицу. Молио сам бога да пошаље још коју муњу јер се са сваком муњом све више прибијала уз мене. На моју несрећу сунце се издајнички појави иза облака. Хвала ти пуно, рече брзо кренувши низ улицу. Мислим да није чула кад сам јој одговорио: Било ми је задовољство! Дуго сам стајао на истом мјесту гледајући за њом све док је нисам изгубио из вида међу мноштвом људи.

Звук школског звона ме трже из размишљања и врати у стварност. Још увијек размишљам о њој и мислим да је све могло бити другачије да сам тај дан био довољно присебан и храбар да је питам за име и број телефона. Осмјехнух се погледавши у моју школску торбу из које је извиривао мој кишобран који од тог дана стално носим. Ко зна, можда опет затреба.



Харис Халилбашић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост