Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Дураковић - Неочекивана посјета


Tabla 09:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Неочекивана посјета


Док сам у тијесном ормару пуном таме, ушћућурено чучио, чуо сам јаке кораке који су слили сав страх низ моју кичму док је тишина владала.

Те мирне ноћи гледајући ТВ ништа нисам очекивао. Одох до купатила у силном мраку ходника и кад се вратих, на телевизији поче неки чудан програм.

"Обавјештавамо све грађане да ће од сљедећих 12 сати све што је било илегално, бити одобрено, а полиција, хитна и слично бити недоступни", рече глас из телевизије. Мислио сам да је шала и само наставих са активностима, али нешто што никад нећу заборавити, се деси. Једино што сам чуо да неки објекат пробија мој прозор. Пошао сам да бјежим, али баш на крају ходника видјех њега. Имао је маску па му лице није било могуће видјети. Држао је неку палицу те се полако почео помицати ка мени. Почео сам трчати, те кроз задња врата покушао изаћи док ме адреналин држао на животу. Отворих врата кад стоји испред мене још један од њих. Само сам се заледио. "Готово је", рекао сам у себи док су ми се приближавали, али онда сам схватио да желим још да живим и кренуо сам да им бјежим. Нашао сам најближи ормар и затворио се унутра, био сам тиши и лакши од ваздуха.

Крај ормара су ходали, али ме нису нашли. Нисам више ништа чуо, само звук тишине који је испуњавао простор. Мислио сам да су отишли, све док нисам осјетио дисање на моме врату.


Ахмед Дураковић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост