Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Богдана Јовановић - На табли је писало...


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало...


У  школу кренем као на бал,
осмех  ми  на лицу игра,
сваки дан ми је као очаран
јер је моје срце радосно ко чигра.

У холу сретнем та два смеђа ока
и пет степеника прескочим у два скока.
Моје се плаве очи у његове смеђе слију
и срце пева најлепшу арију.

Загледам се тада у чуперак до носа,
знам – то је  чуперак то није коса,
ал некако ми је много леп
јер  прва љубав започиње свој први лет.

На табли прочитах  његово  име
и заборавих све песме, све риме.
Помислих  да је то написала
девојчица нека друга,
обузе ме нека сета, нека туга.

Своју прву љубав ником не дам,
желим да га само ја гледам,
да о њему песме пишем,
да за њега само дишем.




За Табла Фест 18


Богдана Јовановић, 6/1, ОШ Бранко Радичевић“ Седларе 

Ментор: Јелена Симоновић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост