Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ена Гоцић - Пријатељица ми је зато што....


Tabla 12:00:00 0




Пријатељица ми је зато што....


Имам пуно пријатеља. Волим са свима да се дружим. Међутим, међу мојим пријатељима постоји и другарица са којом се највише дружим и која ми је најбоља пријатељица.

Често идем код ње и она долази код мене. Ми се никад не свађамо и волимо да се играмо заједно. Никад нам није досадно јер увек имамо пуно идеја за игру. Она је веома паметна, добра и пажљива. Помаже другима када је то потребно. Веома је духовита, зна да ме насмеје. Увек је весела и добро расположена. Зато и волим да се дружим са њом. Она је искрена, добра, увек је ту за мене.

Воли да се дружи са мном, као и ја са њом.




За Табла Фест 18


Ена Гоцић, III-2, ОШ  „Дубрава Књажевац

Учитељица: Данијела Јеленковић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост