Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Вук Богићевић - Моја омиљена животиња


Tabla 10:00:00 0


Јелена Вемић, ОШ „Филип Филиповић“ Чачак





Моја омиљена животиња


Једног дана у госте су ми дошли баба и деда и донели су велику белу кутију. Сека и ја смо отворили кутију и видели малог, белог зеца. Много сам се обрадовао.

Одмах смо јој дали име Маша јер нам се то име свидело. Имала је браон очи, бело крзно и велике дуге уши. Размишљао сам где да је сместим. Отишао сам у гаражу и узео велику, жуту гајбу у којој су пре стајала дрва. Ставио сам сено у гајбу, у посудицу сипао воду и ставио Машу у кавез. Када сам је спустио у сено, одмах је искочила и умиљато ми пришла. Играо сам се са њом и донео јој лист купуса и шаргарепу да једе. После нашег играња и дружења, вратио сам је у кавез.

Дружење са Машом ме чини срећним и увек је радо помињем. Увек ћу имати лепу успомену на њу.


Вук Богићевић, II-3

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост