Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Новак Жарковић - ДА САМ ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Tabla 11:00:00 0


Данијела Стефановић, ОШ „Вук Караџић“ Житковац ИО Моравац






ДА САМ  ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Да сам господар чаролије свакакве сјајне ствари би се догађале. Много бих се трудио да сви становници на Земљи буду здрави, да деца која не ходају потрче, да малишани који не могу да говоре кажу – мама и тата – а деца која не чују да могу да уживају у цвркуту птица и жубору потока. Деца која су слепа да могу да виде свет, али лепши него што је сада. Својим чаробним моћима излечио бих сву децу на свету, да се смеју, радују. Волео бих да они који не могу да уче и памте добијају све саме петице. Учинио бих да нестану све границе и да људи путују где год зажеле.

Да сам ја господар чаролије свим људима бих на лицу насликао осмехе.


Новак Жарковић, III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост