Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Михајло Милошевић - Једна чудна справа


Tabla 09:00:00 0


Зорица Перић, ОШ „Дража Марковић Рођа“ Смољинац



 

Једна чудна справа


Често  размишљам о томе како је живот пролазан и како људи старе. Растужи ме помисао да ће и моји родитељи једног дана остарити, иако ми то делује нестварно.

Маштам да сам проналазач који је изумео “чудну справу”, справу која би лечила старост и болест. Тај мој чудни изум би изгледао као мали тунел кроз који би људи пролазили, а по њима би падали лековити зраци. Људи би улазили у тунел стари или болесни, а излазили би здрави и подмлађени. Док стварам слике у својој глави, радују ме лица људи који излазе из тунела.

Ово је само једна од чудних справа које стварам у својој глави док маштам како да улепшам овај свет и усрећим многе који размишљају као ја. Иако је чудна и нестварна, мени је најдража.



Михајло Милошевић, 6. разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост