Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Нина Трифуновић - Пријатељица ми је зато што…


Tabla 12:00:00 0




Пријатељица ми је зато што…


Свако од нас има особу која је увек ту за нас, онда када нам је најтеже у оним најтежим тренуцима. Та особа је баш зато и посебна и може се назвати једном речју-пријатељ.
Пријатељство је једна од најважнијих ствари у животу. Стиче се искреношћу и поштовањем. То није само обична реч, већ реч која поседује веома моћну чаролију љубави. Једноставно, када си са својим најбољим пријатељем, осећаш се вољено и заштићено. Живот је лепши када имаш на неког да се ослониш, а шта други причају и мисле о пријатељству, то није толико важно колико је важно бити искрен према тој особи. Пријатељство је једна нит која постоји између две особе и никада их не може раздвојити, јер прави пријатељ неће веровати шта други причају, већ свом најбољем пријатељу. Једноставно, када сам уз своју најбољу другарицу, мени је срце испуњено и сваки њен поглед улива ми лепо расположење и даје ми енергију. Јер када је мој пријатељ срећан, онда сам и ја и веома ми је драго због тога. Када је њој тешко, некако имам утисак да моје срце теже дише, покушавам на различите начине да јој помогнем, јер она је та особа која је мени мила. Моја другарица ће увек бити део мог живота, део мог срца, јер сам ја у њој видела правог и искреног пријатеља. И о свом пријатељу могу да пишем сатима и да све лепе тренутке проведене са њом пренесем на ружичасте папире у мом дневнику. Посебан кључ који отвара врата пријатељства јесте искреност и верност.
Свако пријатељство је посебно на свој начин. Оставља траг свог најбољег пријатеља који је дубоко урезан у срцу. Научи човека да верује и да буде вољен. Данас је јако тешко пронаћи пријатеље, али треба веровати јер пријатељство даје најлепша крила која могу достићи до великих висина.



За Табла Фест 18


Нина  Трифуновић, VII разред, ОШ „Вук Караџић“ Краљево

Ментор: Слађана Милојевић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост