Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Нерма Рамић - Стара шупа моје нене


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина







Стара шупа моје нене


У старој шупи моје нене смо се моји рођаци и ја као мали играли жмурке.
Та шупа је саграђена од смеђих летви које су оронуле и скоро се срушиле. Она је јако мала и скромна, али опет лијепа. На њој се такођер налази један прозорчић, који када се зими замагли, ми дјеца смо по њему прстићима цртали пахуље. Било је јако занимљиво. У њој су се држале многе ствари. Па чак сам и ја једном приликом на једној летвици у углу написала име своје симпатије. У прољеће је најљепша. Маслачци, бијеле раде и љубичице је дочаравају и уљепшавају. Лептирићи око ње  се гањају и играју.
Та стара шупа ће ми увијек бити драга. У њој сам проводила најљепше дане игре и забаве.


Нерма  Рамић,  VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост