Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Марија Балчаковић - На табли је писало једно име


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало једно име


Моја  љубав се крије  у  школи. То  је  ОН, леп, симпатичан,  и  помало  чудан. На  часу  га  погледам само  каткад  да  се  не  би приметило  да  ми  се  свиђа. Када  наставник  на  часу  предаје, ништа  не  разумем. Наравно, кад  и  не  слушам, само  мислим  на  симпатију. Кад  ми  се  приближи, хвата  ме  трема, почнем  да  замуцкујем  и  црвеним... Изнутра  ме  нешто  голица. Мислим  да  је  у  моју  главу  залутао чуперак  косе  који  прави  хаос. Да  ли  он  исто  осећа  према  мени?
Осећам  збрку  у  својој  глави. Шта  да  радим, да  ли  да  му  признам, или не? Све  ми  се  измешало... Школа, обавезе, балет, па  сад  и  овај  чуперак  смеђи... Послала  сам  му  поруку. Није  одговорио.
Сутрадан  у  школи све  је  било  као  и  увек. Можда  није  ни видео  поруку, тешила  сам  се. После  часова, када  су  се  већ  сви  разишли, и  ја  сам  кренула  кући. Зачула  сам  како  ме  неко  дозива. Био  је  то  ОН. Пришла  сам  му, помало  стидљиво, као  да  сам  слутила  да  ће  се  нешто  посебно  догодити. Погледао ме  је  својим  дивним  искричавим, плавим  очима. Његов  искрени  поглед  говорио  је  много  више  од  речи. Као  да  смо  обоје  то  осетили.
Полако  смо  се  приближили  једно  другом и  одједном  десио  се  пољубац.  Никада  до  тада  нисам  доживела  лепши  осећај. Као  да  сам  прошла  испод  дуге.
То  је  прва права  љубав  која  се  дешава  у  тинејџерским  годинама. Та  љубав  је  попут  првог  пољупца - неискусна, стидљива  и  слатка.
Под  тим  дугиним мостом   најлепше  се  сања.




За Табла Фест 18


Марија Балчаковић
, 7/3, ОШ  «Васа  Чарапић» Бели Поток

Наставница Снежана Стојановић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост