Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Сања Јеленић - Руже


Tabla 08:00:00 0


Лидија Марић Јовановић, ОШ „Миле Дубљевић“ Лајковац





Руже



Руже...
Ах, те руже.
Тај цвет који симболизује огромну љубав, изазива велику срећу...
Без руже не бисмо били оно што јесмо.
Свака жена воли руже.
Црвене.
Поготову те црвене.
Тај мирис, тај мирис који кад удахнем као да свет стане.
Тај мирис који ме толико опије да не знам где сам, да заборавим на све проблеме.
Још кад ми је он поклони...
Нема краја мојој срећи,
Нашој срећи.
Да, да и ружина је то срећа,
Ипак је она велики део и велики играч у сценарију наше љубави
Моје и његове.
Први састанак – ружа.
Мирис те руже и даље тече мојим венама.
Сваки дан бар једна ружа у пакетићу чекала ме
Пред вратима
Или у његовим рукама.

А када дође рођендан!
Е тада имам по 101 нову другарицу од којих је једна углавном била вештачка
праћена његовим топлим речима: Волећу те док последња не увене,
Остале јој нису замерале што је вештачка,
Била нам је драга.
Мени и мојим другарицама, чак њих 100!
Напуштале су ме након неколико недеља.
Неизбежно, живот им се гасио...
Али долазиле су нове...
Још лепше, још лепшег мириса,
Још нежнијих црвених латица међу којима је скривао своје дивне плаве очи.
Руже...
Без њих љубав не би била то што јесте.




Сања Јеленић, VΙΙΙ разред

Литерарна секција „Разиграно перо“

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост