Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Јелена Жижаков - Бори се за своја крила, јер небо није граница


Tabla 16:00:00 0


Слађана Толанов, ОШ „Јован Јовановић Змај“ Змајево






Бори се за своја крила, јер небо није граница


Свако мало дете
Одувек, верујте, сањало је
Да има велика крила
И да лети чак до Нила.

Мама би ми рекла
Да могуће то није
А тата би се смејао
Весело, најсочније

Када сам пробала
Успела нисам
Али сањала сам
И идеју смислила

Чврсто заспала сам
Док сам идеју смислила
Сањала сам себе велику
И ракету једну малену

Села сам вешто у њу
Полетела на небо
Прешла све границе
И угледала насмејано лице

Сви су ми говорили
Да то никада нећу успети
Са неба сам се смејала
И у свом лету уживала


Јелена Жижаков, VII-1


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост