Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Харис Халилбашић - Недостајеш ми


Tabla 11:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Недостајеш ми


Недостајеш ми, а вријеме лети
Сам себи кажем, крени будало
Срушит ћу зидове, развалити врата
На глас ћу викнут да ми је до тебе стало.

Погледат ћу те у очи, узети за руку
Стиском ћу ти показати храброст и вољу
Нећу слушати гласове око себе
Већ срце које ми каже да нећу наћи бољу.

Нисам храбар већ обична кукавица
Ако за љубав не смијем да се борим
Чему ми тај фрајерски хладни поглед
Кад унутра од љубави за тобом горим.

Ухватићу погледом сјај очију твојих
Поглед и мисли своје у њих ћу да ставим
Сачекаћу да тишина међу нама проговори
И тад ћу ти осмјехом љубав да најавим.

Недостајеш ми, а вријеме лети
У мислима ти што осјећам рећи смијем
Љето ново ће можда од мене да те одведе
Тјеши ме то што чекати једино ја умијем.



Харис Халилбашић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост