Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Марта Дукић - Негде где нисам била...


Tabla 14:00:00 0







Негде где нисам била...


Место где била нисам,
А које некако знам,
Тамо где чекаш ти
У пуној соби, а ипак сам.

Ту ћеш ме чекати
Као јава, али у сну,
Насмешен и весео,
Али ја нећу бити ту.

Јер на том месту
Љубав спаја, и ту се рађа.
И једини смо изузетак ми
Које је спојила свађа.

И тако ми постојимо
На даху супротних ветрова
И једина ствар коју чујемо
Је ова мисао, песма ова.

Али то нисам ја,
Нити си то ти,
То су две супротности
Спојене у просто ми.

Две луде које се воле,
Не знају себе, али знају оно друго,
Тамо где никад нисмо били
А где постојимо већ дуго.



Марта Дукић, VIII/4


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост