Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Халилбашић - Пахуља на твојим уснама


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина







Пахуља на твојим уснама


Ех, што нисам она пахуља мала
Која ти је на усне пала
Могао бих тако на њима бити
И твој топли дах осјетити
Мало бих ти се у углове усана скрио
Да бих дуже на њима боравио
Осјећао се као да сам те пољубио
И тај тренутак сретан био
Прије него би ме твој дах истопио...

Ех, да могу та мала пахуља бити
Коју ћеш у кап претворити
Можда ћеш ме случајно удахнути
Или ће ме сјеверац отпухнути
Знам, не могу ту вјечно остати
Нити бујицу неку направити.
Само ћу ти се лагано низ усне слити
Сретан што ћеш ме ти попити
Не знајући хоће ли то крај или почетак бити...

Ех, тако бих волио та пахуља бити...



Ахмед Халилбашић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост