Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Војин Миладиновић - Врт мог детињства


Tabla 09:00:00 0


Љиљана Соколовић, ОШ „Никодије Стојановић Татко“ Прокупље





Врт мог детињства


Девет ми је година. Убрао сам девету латицу мог животног цвета, превалио девети део мог најважнијег путовања и сигурним корацима се крећем шареним вртом мога детињства.

Лепо је када си дете и када осећаш бригу и љубав најближих. Као да си јединствен цвет о коме се посебном пажњом брину твоји најближи. Врт мог детињства чине моји родитељи, мој брат, бака и дека, моја породица и драги људи око мене. Ту су и моји најбољи другови и другарице с којима се свакодневно играм и одлично слажем. У том врту живи и моја драга учитељица од које сваког дана научим нешто ново и добијем по који користан савет. То су све цветови различитих боја, другачији, али на неки начин исти.

Претурам по стварима и наилазим на свог малог меду, на мој омиљени трактор и аутиће са којима се и сада радо играм. Искрзане коцкице и изгребани шарени кликери враћају ме, попут временске машине, у рано детињство, мило ми се смешкају и греју ми срце и душу. И то су  цветови топлих боја у врту мог детињства.

Гледам у будућност и једина жеља ми је да израстем у доброг и вредног човека, да помажем људима и да друге усрећујем. Да живим и даље у топлом окружењу, мажен и пажен. Желим да и даље уживам у овом врту који су за мене и направили моји родитељи и моји најближи. Желим да и ја подарим некоме такав врт.



Војин Миладиновић, III/3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост