Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Софија Цветановић - ДА САМ ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Tabla 15:00:00 0


Данијела Стефановић, ОШ „Вук Караџић“ Житковац ИО Моравац





ДА САМ  ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Читајући много бајки, милион пута сам пожелела да будем неки нестварни фантастичан лик. Највише сам желела да будем чаробница која има магичне моћи.

Моја чаролија би била у неком чаробном штапићу који би могао све да промени. Учинила бих свет бољим, а пре свега бих вратила осмех на тужна дечија лица. Сва деца света би била срећна, весела, а пре свега здрава. Мој чаробни штапић би ми помогао да оделтим где год пожелим. Било би довољно само да махнем њиме и чаролија би ме одвела право у Дизниленд. То је забавни парк Волта Дизнија, место пуно нестварних ликова из цртаних филмова. Мики, Мини, принцезе и вештице су само део њих, а са свима бих хтела да се дружим.

Као господарица чаролије учинила бих да свет буде шаренији и веселији. Када из стварног света одлутам у чаробни, где сам ја господарица, осећам се лепо и безбрижно. Волела бих да овај свет чаролије некада постане стваран, јер у њему никада није досадно.


Софија Цветановић, III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост