Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Анастасија Веселиновић - Пријатељица ми је зато што


Tabla 12:00:00 0




Пријатељица ми је зато што


Зато што је од свих других,
за пријатељицу изабрала баш мене,
без размишљања и дилеме.
Зато што се са мном игра и дружи
и не дозвољава да ме нешто растужи.
Зато што све дели
и увек ме развесели.
Зато што  ми много значи,
као сунце са неба, тако она зрачи.
Увек се лепо слажемо
и једна другој помажемо,
око свега јер то тако треба.
Без пријатељства не би било света
пријатељство је радост
и срећа сваког детета.



За Табла Фест 18

Анастасија Веселиновић,  III/1, ОШ "Стефан Немања" Ниш

Марина Цветковић,  проф.раз.наст.


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост