Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ахмед Халилбашић - Како нарасти до пјесме


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Како нарасти до пјесме


Не жури ми се да одрастем
лијепо је бити ни велики ни мали
битно је знати нарасти до пјесме
јер у њима имам све што ми фали.
Да нарастем до пјесме
нису потребни специјални алати
летити на крилима маште
довољно је само то знати.
Расти, расти пјесмо моја
нек се твој глас чује
пораст ћу до тебе ја
а онда ће свијетом
твоји стихови да брује.
Растем, растем увис идем
са неба склањам облаке
брда помјерам да их са дугом спојим
све што желим то и чиним
у пјесми се чак ни таме не бојим.
Растем, растем до пјесме моје
док стихови свјетлуцајући лете
мелодију живота по њима штимам
играм уз њу, заиграј и ти свијете.
Растем, растем снагу имам
у  пјесми возим шарену ракету
напуним је лијепим стиховима
и као кишу их сипам свуд по свијету.
Растем, растем са пјесмама мојим
стихови као барјаци се вију
као мачем зло и мржњу сијеку
а мир и љубав у срца сију.
Растите, растите пјесме моје
нараст ћу ускоро до вас и ја
обећао сам дјечаку у себи
да ћу остварити што пише у њима.



Ахмед Халилбашић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост