Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Јелена Манојловић - Буђење пролећа


Tabla 14:00:00 0


Зорица Перић, ОШ „Дража Марковић Рођа“ Смољинац





Буђење пролећа


Опет ме буди цвркут птица.
Сунце се смеје срећним људима.
О, како греју насмејана лица,
и срце снажно лупа у грудима!

Опет ме ветар носи на крилима.
Босонога ходам по меким облацима.
У косу ми се плету ласте у јатима,
красе ме немирним, меким увојцима.

Опет ме мирис цвећа милује.
Грле ме зелене дрвећа гране.
Твоје ми око враголасто намигује,
небо у њему ведри ми дане.

Опет ми роса умива лице.
Киша ме кити нежним бисерима.
Пауци плету мреже међ` трепавице,
да не побегну звезде у мојим очима!



Јелена  Манојловић, седми разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост