Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Халилбашић - Фалиш ми мама


Tabla 13:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Фалиш ми мама


У небеском царству вјечних звијезда
Знам те, ти си она што се смијешиш
Бљештавим сјајем најјаче блисташ
Трептајем својим као да ме тјешиш.
Нисам усамљен мама, не брини се
Причам ти јер знам да ме чујеш горе
Трудим се да не тугујем за тобом
Мада некад уплакан дочекам зоре.
Осјећам да си и даље уз мене
У сунчевом зраку осјетим руку твоју
Док ме јутром у школу топлином буди
Помислим да ти милујеш косу моју.
Осјетим те и у благом шапату вјетра
Који се изненада претвори у глас твој
Играјући се са косом мојом
Шапућеш ми, чувај ми се сине мој.
Бит ћу храбар мама, као што си хтјела
Пред проблемима нећу бјежати
Научио сам да се суочим са њима
И већ сам и пертле научио везати.
И задатке домаће рјешавам сам
И по мраку сада смијем сам бити
Научио сам још свашта понешто
Чак знам и осмјехом тугу скрити.
Сада већ знам и пјесму ти написати
За Мајчин дан као и дјеца друга
Само је не смијем читати пред свима
Страх ме да ме не обузме туга.
Улице ће сутра бити пуне веселе дјеце
Носит ће мама бомбоњере и цвијеће
И ја ћу поћи до вјечног дома твог
Понијет ћу ти пјесму, руже и свијеће.
Читат ћу ти пјесму, стихове прве моје
Кроз њих ће ти моја љубав доћи
Жалит ћу се на вјетар који прашину диже
Па ће ми због њега засузити очи.
Слике прошлости ћу оживјети у сјећању
И све оне дане које си уљепшала нама
Борим се да будем храбар због тебе
Али тешко ми је и тако ми фалиш мама...



Ахмед Халилбашић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост