Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Нина Јуришић - Недостаје ми учитељица


Tabla 12:00:00 0


Лидија Марић Јовановић, ОШ „Миле Дубљевић“ Лајковац






Недостаје ми учитељица


Већ је прошло месец дана
недостаје ми моја учитељица Ана,
њена доброта и топла душа,
њен осмех који плени
недостаје мени.
Учитељице, Ана,
недостаје ми твој лик 
и дани проведени на часовима.
Часови учења,
ја прва у клупи испред Вас
срећна што седим близу Вас.
Ни српски ни математика
нису тако тешки како кажу сви
са Вама се све учи са лакоћом,
свака реч, сваки задатак лако се науче – Хвала Вам!
Недостају ми они школски дани
када насмејани кажете:
Децо, сви на места, почео је час!
Волим Вас, учитељице драга,
ма где год били, увек ћу се сећати Вас.




Нина Јуришић, V разред

Литерарна секција „Разиграно перо“


Прва награда у конкуренцији ученика 5. и 6. разреда на V републичком литерарном конкурсу Друштва учитеља Тополе, Градске библиотеке „Радоје Домановић” и Културног центра Топола

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост