Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Мухамед Дураковић - Због ње је овај свијет лијеп


Tabla 09:00:00 0

Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина



Због ње је овај свијет лијеп


Гдје се журиш лијепи свијете
Тебе воли свако дијете
Застани - вријеме не јури
Дланом заустави моје срце да не жури
Одавно је оно почело да јој се диви
И све што је лијепо због ње живи
Зар има на свијету нешто љепше
Кад кажем неком дага волим највише
Свеједно што је то обично биће
Ипак ми се образи црвене и језик преплиће
Као храбар витез сваког дана
Испалим рафал њежних осјећања
Она је најљепши украс
Јер зеленим очима прекине час
Понеки укор ми упути
Али и брзо престане да се љути
Шта има везе кад из ината или хира
Прођем поред ње и чупнем јој косу из чистог мира
Ту нема ништа лоше, другови ме тјеше
Миран сам све док се њене очи само мени смијеше
Свијет је лијеп и кад одглумим
Понеки задатак да не знам да ријешим
Па се она труди цијели дан
А ја и даље ништа не знам
Гријеши ко каже да није лијеп овај свијет
Кад је могуће чак и небо њој на длану донијет
Она је моја љубав прва
Она је моја мала мрва.



Мухамед Дураковић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост