Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Харис Халилбашић - Моја симпатија


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина




Моја симпатија


У разреду мом пуно лијепих дјевојчица има
све су слатке и лијепе
али ја само кретање једне као радар снимам.

Када на клупи њена рука случајно дотакне
руку моју
дао бих јој све на свијету чак и ужину своју.

Када  несташни прамен косе њене дотакне
образ мој
од милине сав се топим и телефон бих јој дао свој.

Због осмијеха њеног у очима ми сјета
када га упути мени
оне засијају као улична расвјета.

Када задатак не зна поглед јој
према мени сија
шта ћу драга ми је па јој га урадим ја.

Послије часа чаробним осмијехом
мене штребером зове
због тога се не љутим јер ми она уљепшава снове.

Мислим да је свјесна да ми се већ дуго свиђа
због тога се фолира
и на одмору са другим дјечацима виђа.

Срећан бих био када би ми бар мало
пажње дала
колико је волим само кад би знала.

Да сам знао да је овако тешко
заљубљен у њу бити
вјерујте ми покушао бих је одмах другом замијенити.

Сад је касно
то је мом срцу савршено јасно.



Харис Халилбашић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост