Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Лазар Рајић - Моја омиљена животиња


Tabla 10:00:00 0


Јелена Вемић, ОШ „Филип Филиповић“ Чачак






Моја омиљена животиња


Многи људи слободно време проводе бавећи се спортом, читањем књига, боравком у природи или дружењем са кућним љубимцима. Ја слободно време проводим играјући се са Аском.

Она је мој пас. Аска је сибирски хаски. Беле је боје. Живи у црвеној кућици у којој спава и крије се. Она се плаши грмљавине. Има крушне, браон очи  које кад ме погледају, одмах ме учине срећним. Сваки пут када кренем у школу, увек је испред врата и прати ме до капије. Поздравља ме својим умиљатим звуком који није као код осталих паса. Њен лавеж је сличан вуку. Када трчи по дворишту, она је увек поред мене. Лоптицу ми увек донесе када јој бацим. Када узмем мачку у руке, она као да се наљути и жели да је оставим да би се са њом играо.

Аска је љубимац кога никада не бих мењаом као и дружење са њом.


Лазар Рајић, II-3

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост