Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Maтија Илић - Пријатељ ми је зато што....


Tabla 12:00:00 0




Пријатељ ми је зато што....


Седим сам у полумраку
и размишљам о једном дечаку.
Дуго се нисмо видели ми
ево, прошло је већ дана три.
Помислим како времена нема,
учи или се можда, за тренинг спрема,
па зашто не нађе минут ил' два
и онда му куцам поруку ја:
Андрија, зашто другари служе
ако се сваког дана не друже!?
Молим те, дођи на пола сата ...
Али ме прекиде његов глас са врата
Добар дан, да ли је код куће Мата?
Ја, срећан не знам шта пре да радим,
да укључим неку игрицу
или из фиоке играчку да вадим,
да поређам монопол по столу,
ма не, прво да сипам кока-колу.
И тако наше дружење крене
кроз игру, смех и разне теме
заједно решавамо дечије дилеме.
Како нам време брзо пролети
и ево мрака да нас подсети
да ћемо се дружити и сутра и стално
и да је наше другарство трајно
јер он ми се нађе, он ме разуме,
подржи ме и пријатно изненадити уме.
И када пријатељи прави постану
то се чува ко мало воде на длану.



За Табла Фест 18


Maтија Илић, III/1, ОШ Стефан Немања Ниш

Марина Цветковић  проф.раз.наст.

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост