Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Теодора Петровић - ПРИЈАТЕЉИЦА МИ ЈЕ ЗАТО ШТО ...


Tabla 12:00:00 0




ПРИЈАТЕЉИЦА МИ ЈЕ ЗАТО ШТО ...


Од нас свако
Пријатеља може стећи лако,
Па и изгубити исто тако,
Али важно је имати особу уз себе,
Особу која ће тјешити тебе.
Која ће дијелити тренутке
Туге и среће,
Која те никад изневјерити неће.

Другарица ми је јер ме цијени, јер ме подржи,
Она се са мном годинама дружи,
Она ме бодри, она ме тјеши,
Она се са мном само смијеши.
Сваки дан уљепшати умије,
Чини се да ме само она разумије.

У свијету сви искориштавају једни друге,
А када неком треба рука да се пружи,
Не жели нико с њим да се дружи.

У поступцима својим искаже се свако,
Није то баш једноставно, није то баш лако.

Пријатељ за пријатеља увијек је ту,
Он притекне у помоћ и у добру и у злу.

Кључ пријатељства зове се ЉУБАВ,
Она отвара спону између људи,
Она отвара искреност која се у човјеку буди.

Пријатељ је дуга послије кише,
Пријатељ за пријатеља се даје највише.

Када човјек зна да пријатеља има,
У њему се буде осека и плима,
Када из даљине друг другу писмо пише
У њему сва топлина свијета одише -
Пријатељ за пријатеља дише.



За Табла Фест 18


Теодора Петровић, VI разред, Литерарна секција ЈУ ОШ „Свети Сава“ Бијељина, Република Српска, БиХ

Ментор: Мирјана Лазаревић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост